Boekpresentatie ‘De Tijd van Succes’

Boekpresentatie

Donderdag 25 maart 2022 heeft de boekpresentatie van ‘De Tijd van Succes’ plaatsgevonden. Door de coronamaatregelen hebben wij besloten de presentatie uit te zenden door middel van een livestream. Tijdens deze boeklancering ging de auteur, Ben Jansen – goeroe op het gebied van tijd – in op de inhoud van zijn boek en het thema tijd. Ook was er ruimte voor de kijkers om vragen te stellen. Neem een kijkje naar de aftermovie!

Wil je hier meer over weten? Neem dan contact met ons op!

ben jansen auteur boek

.

De tijd verdient beter!

Sta jij wel eens stil bij het thema tijd? Of ben je benieuwd hoe bekend Nederland aankijkt tegen het begrip tijd? Voor velen is de perceptie van tijd het afgelopen jaar veranderd. Sommigen beweren dat 2020 een verspild jaar is, en spreken over een ‘verloren jaar’.  In De Tijd van Succes gaat de auteur samen met twaalf BN’ers op zoek naar de rol van tijd in hun carrière en dagelijks leven. Is er een succesformule te benoemen? Of is succes te plannen?

De Tijd van Succes is een opvallend, fraai vormgegeven boek met een bijzondere inhoud en een mooie boodschap: de tijd verdient beter! Het doel van dit boek is om ons tijdsbewustzijn te vergroten, vooral in deze turbulente tijden. De auteur is namelijk van mening dat de tijd beter verdient dan de achteloosheid waarmee velen met de tijd omgaan.

Bestel nu het boek
boek de tijd van succes