Boekpresentatie ‘De Tijd van Succes’

Boekpresentatie: livestream 25 maart

Op donderdag 25 maart zal het boek ‘De Tijd van Succes’ online worden gepresenteerd. Door de huidige maatregelen omtrent COVID-19 hebben wij besloten de presentatie uit te zenden door middel van een livestream. Tijdens deze boeklancering gaat auteur, Ben Jansen – goeroe op het gebied van tijd – meer vertellen over zijn boek en het thema tijd. Ook is er ruimte voor de kijkers om vragen te stellen.

Datum: 25 maart 2021
Tijdstip:
15:00 – 15:30 uur

Wij willen jou hierbij uitnodigen om de boeklancering online en gratis bij te wonen!  Direct bijwonen boeklancering>>

Wil jij je aanmelden en een reminder ontvangen met de link naar de livestream? Laat dan jouw e-mailadres achter:

Aanmelden reminder boekpresentatie

.

ben jansen auteur boek

De tijd verdient beter!

Sta jij wel eens stil bij het thema tijd? Of ben je benieuwd hoe bekend Nederland aankijkt tegen het begrip tijd? Voor velen is de perceptie van tijd het afgelopen jaar veranderd. Sommigen beweren dat 2020 een verspild jaar is, en spreken over een ‘verloren jaar’.  In De Tijd van Succes gaat de auteur samen met twaalf BN’ers op zoek naar de rol van tijd in hun carrière en dagelijks leven. Is er een succesformule te benoemen? Of is succes te plannen?

De Tijd van Succes is een opvallend, fraai vormgegeven boek met een bijzondere inhoud en een mooie boodschap: de tijd verdient beter! Het doel van dit boek is om ons tijdsbewustzijn te vergroten, vooral in deze turbulente tijden. De auteur is namelijk van mening dat de tijd beter verdient dan de achteloosheid waarmee velen met de tijd omgaan.

Bestel nu het boek
boek de tijd van succes