Met Stichting Time Design beogen wij het maatschappelijke instituut en de katalysator te zijn op het gebied van innovatie in de tijd en tijdsbeleid. Wij willen in deze maatschappij meer aandacht genereren voor de kennisontwikkeling en –spreiding rondom het thema ‘tijd’. Op deze wijze streven wij ernaar om een beweging op gang te brengen naar een betere indeling van onze tijd, of tijdsordening.  Een die bijdraagt aan het oplossen van een aantal zeer wezenlijke en structurele maatschappelijke problemen.

Beleidsplan

Sinds 2009 heeft Stichting Time Design meerdere initiatieven getoond om het bewustzijn in de samenleving aan te wakkeren. In het beleidsplan 2023-2025 staat beschreven met welke initiatieven en activiteiten wij ons de aankomende jaren bezig houden.

Beleidsplan Stichting Time Design 2023-2025 >>

Jaarverslag

Op dit moment is de stichting druk bezig met het jaarverslag van 2022. Deze zal binnenkort online komen.

.

Meer weten over ons beloningsbeleid?

Beloningsbeleid