Het was weer een succes: de Nacht van de Arbeid 2023 in de nacht van 1 op 2 mei!

Als initiatiefnemer vraagt Stichting Time Design al ruim acht jaar aandacht voor de fysieke, mentale en sociale belasting die nachtwerk met zich meebrengt. Hiervoor heeft deze stichting de Nacht van de Arbeid in het leven geroepen. Wij zijn enorm trots om te zien dat gedurende de jaren andere organisaties dit initiatief volgen en op hun manier ook een bijdrage leveren. Dat was tevens ons doel; meer aandacht voor de nachtwerkers!

Dit jaar zijn er weer nunches (Nachtelijke Lunches) langsgebracht, is Stichting Time Design weer op de radio geweest en zijn er mokken uitgedeeld & per post verstuurd door het hele land heen!

Lees hieronder meer over onze acties!

NUNCH

Op vier locaties in Nederland zijn medewerkers in de nacht verrast met een heerlijke Nunch! Gesponsord door SLA saladebar, Dr. Blend, Soup en Zo, Alles Voor de Lunch en Déhora Consultancy Group – Nederland hebben vier teams van #nachthelden heerlijk genoten van een gezonde maaltijd.

Lees hier meer over de ervaring van Lisa, Steffie & Isabel tijdens het rondbrengen van de nunches!

MOKKENACTIE

RADIO

Tijdens deze editie van de Nacht van de Arbeid heeft Stichting Time Design meer dan 200 mokken mogen vergeven aan #nachthelden.

Stichting Time Design mocht weer op de radio zijn tijdens de Nacht van de Arbeid. Deze keer waren wij te gast bij De Nacht van BNNVARA. Er wordt verteld over de Nacht van de Arbeid en het langsbrengen van de nunches. Verder komt ook een #nachtheld aan het woord bij wie de nunches werden langsgebracht!

Heb je de uitzending nog niet kunnen beluisteren en ben je wel heel erg benieuwd? Luister dan de uitzending hier terug (van 2:55 tot 12:25).